Openingstijden
U kunt ons bezoeken van:
ma. 13:00 – 18:00
di. t/m do. 10:00 – 18:00
vr. 10:00 – 20:00
za. 10:00 – 17:00
Op koopzondagen zijn wij soms open van 10:00 tot 18:00. Bel voor de zekerheid even van te voren naar 073-6413188.
We zijn gesloten op:
- Kerstdagen
- Nieuwsjaarsdag en Oud en Nieuw
- Hemelvaartsdag
- Koningdag
Ruilen en retourneren
Het ruilen kunt u binnen 1 maand doen. Is het artikel waarvoor u ruilt goedkoper dan het aangekochte artikel? Dan krijgt u voor het overige bedrag een kadobon.
Retourneren mag binnen 2 weken. Voor het aankoopbedrag krijgt u een kadobon.
Na deze periode kunnen wij niet meer volstaan voor de integriteit van het artikel en moeten we helaas afwijzen.
Spaarpunten verzamelen
Deze zijn binnenkort bij Liu juwelier te verzamelen voor leuke kortingen en gifts, zoals een volgende batterij gratis of andere reparatie. Houdt de pagina in de gaten om te zien wanneer u pas beschikbaar is. Laat alvast een berichtje achter, hier met uw mailadres en gegevens dan maken wij de pas op en laten u weten wanneer u het kunt ophalen.
Nieuwsbrief, hebben wij een nieuwsbrief?!
Jazeker! Wilt u op de hoogte blijven van de nieuwste ladingen en trends? Laat dan uw mailadres achter met uw persoonsgegevens en vermeld erbij dat u zich wilt aanmelden. Wij nemen uw mailadres mee en u ziet die komende maand een nieuwsbrief verschijnen met de mooiste selectie en acties.
Onderhoud en reparatie
- Horloges: Wij repareren uw horloges in uiteenlopende diensten, van pushpinnen, batterij vervangen, bandinkorten, bandvervangen, kroon, glas, wijzerplaat tot uurwerk repareren. Meestal is dit binnen één dag klaar en soms kunt u er even op wachten of een boodschapje doen. In grote reparaties zullen wij het naar de desbetreffende reparateur moeten sturen en dan duurt het wat langer. U mag er voor kiezen eerst een prijsopgave te maken, na deze binnen te krijgen ontvangt u van ons een belletje en hierop zullen we u vragen voor akkoord. Indien ja, dan gaan we pas aan de slag. Verder zijn daar overige diensten als gravures die wij ook voor u doen. Voor de specifieke kosten adviseren wij u om even met ons contact op te nemen.
- Sieraden: Wij repareren ook uw sieraden in allerlei soorten en maten. Hieronder zitten het op maat maken, solderen, stenen zetten, polijsten, een oogje bij zetten of een kleine aanpassing. Deze verzorgen we aan u te graveren. De gemiddelde wachttijd bedraagt afhangend van de dag, 3 – 7 werkdagen, maar soms is het maar een kwartiertje of wat langer als het een grote reparatie is. Voor de specifieke kosten adviseren wij u om even met ons contact op te nemen.
- Klokken: Net als de voorgaande, repareren we uw klokken. Dit houdt in het reviseren, afstellen, opschonen, vervangen van onderdelen, of graveren. Klokken maken gebeurt meestal in eigen winkel, voor een reparatie wacht u gemiddeld 1-2 weken. U mag er voor kiezen eerst een prijsopgave te maken, na deze op te stellen bellen we u om te vragen voor akkoord. Indien ja, dan gaan we pas aan de slag. Neem voor de kosten contact met ons op.
- Diamanten: Diamanten zijn van het sterkste materiaal en zijn niet te repareren. Wel is mogelijk om de zettingen van de sieraden na te kijken zodat u gegarandeerd bent van een veilig sieraad. Daarbij kunnen sommige stenen na verloop van tijd dof eruit zien, deze maken wij weer helder. U moet rekenen op een wachttijd van ongeveer 3-7 werkdagen. Neem voor de kosten contact met ons op.
- Servies: Het graveren en oppoetsen van servies dat doen we voor u, wat wellicht een beter idee is om hiermee zelf aan de slag te gaan met behulp van onze Hagerty producten. Deze zijn daarin heel effectief en blijft het voor lange tijd glanzen. De gemiddelde wachttijd bedraagt een uurtje of één dag. Neem voor de kosten contact met ons op.
Goud inwisselen
Dit regelen we direct voor u. We nemen uw sieraden en andere voorwerpen graag van u af. Eerst taxeren we dit en brengen u het bedrag uit, na akkoord vullen we samen de gegevens in en keren wij uw som uit.
Voor de actuele tarieven van onze prijs, bel naar het nummer 073-6413188 of kom langs in de winkel.
Belangrijk is dat u een geldig legitimatiebewijs meeneemt. Dit mag een paspoort, ID-kaart of rijbewijs zijn. Tevens niet onbelangrijk u bent met het goud in wisselen ook nog eens duurzaam bezig! In het opnieuw verwerken van oud goud worden bijna geen fossiele brandstoffen gebruikt en gaat een hoop natuurgebied niet verloren.
Heeft u sieraden die u graag getaxeerd wilt?
Dit maken we voor u in orde en u krijgt te weten wat de hoeveelheid karaat en prijs is. Voor grotere hoeveelheden of duurdere stukken, we maken voor u een officiële taxatie waar alles nauwkeurig wordt genoteerd en gecontroleerd wat vervolgens erkend is en gebruikt wordt bij een instantie. De procestijd bedraagt gemiddeld 7 werkdagen. Voor de kosten adviseren we u contact met ons op te nemen.
Betalingsmogelijkheden
Bij Liu juwelier kunt u op een aantal manieren betalen, dit zijn de doorgaanse methoden:
- Contant
- Via pin
- Kadobon
- VVV bon
Een kadobon is leuk voor een verjaardagskado of event, deze krijgt u ook bij het ruilen van een artikel.
De kadobon is 2 jaar geldig en is niet inwisselbaar voor geld. Uiteraard is het wel altijd mogelijk om bij te betalen of enkel een deel ervan te gebruiken. De restwaarde ontvangt u weer een nieuwe kadobon voor.
Contactgegevens
De gegevens van Liu juwelier in Den Bosch zijn:
Rompertpassage 50
5233 NH
‘s-Hertogenbosch
telefoonnummer 0736413188
Prijzen
Voor vragen over prijzen van sieraden adviseren we u om contact met ons op te nemen, omdat er een heel scala bestaat aan verschillende type sieraden en keuze mogelijkheden. Tevens bent u benieuwd naar de prijs van uw reparatie dan zijn we te bereiken via telefoon en hiernaar te vragen door het reparatienummer bovenaan uw blauwe bon door te geven.
In het algemeen en sinds het begin is het onze missie om de klant, u, betaalbare prijzen aan te bieden. Bij een aankoop van een set of groot aankoop willen we wel eens meebewegen met uw wensen. Ons motto is dan ook niets voor niets Liu juwelier, “wij komen u tegemoet”!
Webshop
Hierover binnenkort meer informatie.
Klachten en complimenten
Hebben er zich gebreken aan uw artikel voorgedaan dan verwijzen we u naar de Garantiebeleid pagina, hier. Daar ziet u onder welke voorwaarden uw klacht bevindt.
Zijn er ander soort klachten, laat het ons direct weten door langs te komen of een belletje te doen. Onze houding is om naar de consument te luisteren en zo eerlijk mogelijk te behandelen, met daarbij onze uiterste best te doen om u goede service te verlenen.
Soms zijn we bereid hiertoe enquêtes te doen om de klanttevredenheid op peil te houden. We nemen het in gesprek en passen onze werkwijzen erop aan.
Uitgangspunt is, ervaart u iets slechts vertel het aan ons, is er iets goed vertel het aan anderen…